سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/7/25
7:43 عصر

افسانه جومونگ ... سریالی دیگر ...

بدست امیر یعقوبی در دسته

مدتی بود که در شبکه 2 سیما سریال زیبا و پر طرفدار "جواهری در قصر"  - که البته به یانگوم  تغییر نام پیدا کرده بود - پخش می شد ‍. سپس سریال زیبای " امپراطور دریا " – که باز هم تغییر نام پیدا کرده بود و همه میدونید اسمش چی شده بود – از شبکه 3 پخش شد . بعد "تاجر پوسان " که باز هم تغییر نام پیدا کرد و اکنون ...

و اکنون سریالی دیگر از کره با نام " افسانه جومونگ " در حال پخش است - که مطمئن باشید باز هم تغییر نام خواهد داد - . این سریال به روال شبکه 3 سه شنبه ساعت 20 پخش میشود که داستانی به شرح زیر دارد :

 

« در سال 108 قبل از میلاد، چوسون قدیم در تلاش برای گسترش امپراطوریش در سرتاسر جزیره هان-بان و دشت لیائو-دونگ، درگیر جنگ با سواره نظام قدرتمند کشورِ هان شد. بعد از جنگ یک ساله چوسون قدیم نابود گشت. بعد از آن کشورِ هان منطقه های ناک-رانگ، جین-بیون، لیم-دون و هیون-تو را در سرزمین چوسون قدیم برپا کرد. سردمداران این 4 منطقه از افراد ستیزگر و ظالم بودند. به سبب ظلم و ستم کشورِ هان، ساکنان چوسون قدیم مهاجرت کردند و به سوی مناطق دیگر رهسپار گشتند، بدین ترتیب بیشتر آنان به آوارگان بدون مقصد تبدیل شدند. با افزایش ظلم و ستم کشورِ هان، مهاجران چوسون قدیم جنبش مقاومت خود را آغاز کردند، که در رأس همه آنها هموسو بود. »

 

فکر کنم اگه بقیشو خودتون دنبال کنید بیشتر مزه داشته باشه ...

نظر یادتون نره :.